joi, 5 noiembrie 2009

Sdraila Ionut-Adrian




Profil

Nascut
14.VI.1993,Zarnesti/Brasov

Educatie
Grup Scolar Industial Zarnesti

Activitate profesionala
Ciclist profesionist

Stare civila
Necasatorit

Cand ai inceput ciclismul si de ce?
S.I.:"In anul 2006 la varsta de 13 ani am inceput ciclismul fiind influentat de unii colegi sa ma apuc de acest sport."
Care a fost primul tau concurs?Dar primul podium?
S.I.:"Primul meu concurs a fost in anul 2007 Cupa FRCT de MTB XCO unde am ocupat pozitia a III-a la categoria juniori amatori."
Ce rezultate ai obtinut?
S.I.:"In anul 2009 am reusit sa urc pentru prima data pe podium la un campionat national ocupand locul 2 in proba de contratimp individual si locul 2 in proba de fond,dar in finalul sezonului am reusit sa cuceresc titlul de campion national in proba de cyclo-cross la categoria cadeti."
Ce obiective ai pentru anul 2010?
S.I.:"Pentru sezonul 2010 imi doresc sa cuceresc 2 medalii la campionatele nationale,sa fiu convocat in lotul national si rezultate cat mai bune la concursuri internationale."


4 comentarii:

  1. Ionica,el a sete alaturi de noi labine si la greu.Ori de cate ori reparam sau montam ceva pe bicilete si nu ne pricepem el este unul din cei care iti intinde o mana de ajtor.Si ori de cate ori ai probleme cu vreun scandalagiu vine impreuna cu ionel si il iti sare in ajutor

    RăspundețiȘtergere
  2. pai ionik a fost mecanik la forstbike si stie sa repare bine daia ai ajuta pe toti

    RăspundețiȘtergere