joi, 5 noiembrie 2009

Henter Andrei






Profil
Data nasterii: 03.03.1994
Locul nasterii: Zarnesti, jud. Brasov
Studii: Colegiul National Andrei Saguna, Brasov



Oficial am inceput sa practic ciclismul de performanta din 15.06.2009. De atunci si pana acum nu a trecut multa vreme, dar pot spune ca am obtinut ceva rezultate la categoria de amatori, avand sansa sa concurez la profesionisti numai in 2010.
Iata rezultatele mele de pana acum, toate la categoria de amatori:
- locul 1la Memorialul “Constantin Vagnetii” – Ploiesti, sosea;
- locul 2la Campionatul National de MTB, Maraton – Campul Cetatii;
- locul 6 la Cupa Vectra Cyclo-cross – Poiana Brasov;
- locul 6 la Memorialul “Ioan Mogos” Cyclo-cross – Poiana Brasov;

In viitor imi doresc foarte mult sa am rezultate mai bune ca de pana acum si la categoria cadeti.Avand in vedere ca in 2010 este ultimul meu an de cadet sper ca voi putea avea puterea sa ajung si pe podium. Nu ma indoiesc de acest lucru deoarece consider ca am puterea si ambitia necesara pentru a-mi indeplini acest scop. Un lucru foarte important care m-ar ajuta sa imi realizez dorinta este echipa care sunt sigur ca in cursa nu ma va lasa la greu. Colegii mei m-au ajutat foarte mult pana acum si m-au facut sa ma simt foarte bine cand sunt la antrenament.
Pana acum un an nu am avut nicio idée despre ceea ce ar insemna ciclismul, dar am aflat de la Ionel unul dintre colegii mei actuali, care si el de abia se apucase, ca este o experienta interesanta si este un sport extream de frumos. Cateodata mergeam cu el la un mic “antrenament” , iar ciclismul a devenit de atunci mai mult decat un hobby. Asa ca dupa un an am reusit si eu sa merg la antrenamente.
Despre ciclism am numai cuvinte de lauda. Este un sport foarte frumos si chiar daca spun unii ca este un sport individualist ei nu stiu despre ce este vorba, ei nu isi pot da seama cat de mult te poate ajuta echipa ta intr-o cursa.

Un comentariu:

  1. Chiar daca este la inceputul carierei,cu hentzy nu e de glumit ori de cate ori are ocazia te depaseste si scanceste din dinti si nu te lasa sa il depasesti din nou, sau daca se intampla sa il depasesti da tot ce poate sa nu te lase sa ii faci avans.Acum chiar pot spune ca mi-am gasit nasul:-bd

    RăspundețiȘtergere